ANMÄLAN TILL KURSER PÅ MALMÖ CIRKUSSKOLA

Läs hela texten innan du anmäler dig!

Under maj månad erbjuder vi extra kurser för er som deltagit tidigare i vår verksamhet. dessa kurser kan du inte anmäla dig om du inte har deltagit i grupper hos oss under vårterminen.

Vill du få ett E-mail när det är dags att anmäla nya deltagare till höstterminen 2024? Klicka här! Observera att detta endast gäller nya deltagare. Ni som redan går på cirkusskolan får automatiskt en inbjudan när er anmälan öppnas.

Klicka på respektive grupp nedan för att se all info om ålderskriterier mm.

Majcirkus

Kurserna startar den 6/5.

Vi har just bytt administrativt system och hoppas att anmälningarna kommer att gå smidigt för er. kontakta oss om ni upplever några problem. Nytt är att betalning nu görs smidigt direkt i samband med anmälan och ni kan välja flera olika betalsätt. Vi rekommenderar betalning med kort eller swish eftersom dessa inte har någon extra avgift. Logga in för att göra anmälan.

OBS! Anmäl barnet till rätt åldersgrupp, Har barnet inte uppnått angiven minimiålder för gruppen kommer anmälan att plockas bort!

Om den önskade gruppen är full går det att prenumerera på uppdateringar om den gruppen. Blir det en ledig plats så får alla som har klickat på prenumerera knappen samtidigt ett mail med information om att det nu finns en ledig plats. Observera att den som sen är snabbast får platsen.

Anmälan är bindande. Kursavgiften inkluderar medlemsavgift och försäkring och betalas i samband med anmälan.

Återanmälan gamla elever

OBS! Du blir inte automatiskt anmäld till en grupp genom att  logga in. När du loggat in måste du välja en grupp och sedan boka plats i denna.

- Har deltagaren gått på Malmö Cirkusskola förra terminen - klicka på  "Gå vidare" längst ner på denna sida. Fyll i din e-post i första steget. (Använd samma e-postadress som du använt i anmälan tidigare).
- När detta är gjort mailas en engångskod till din e-postadress.
- Skriv in engångskoden.
- Därefter får du välja vilken deltagare du vill boka plats till. Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare" (se dock ovan för anmälningsdatum för nya elever).
- Nu listas tider/platser för den valda orten. Det kan finnas en eller flera olika grupper för samma ålder. Här ser du också om det finns platser kvar.
- Klicka på den grupp du vill delta i.
- Klicka på den gröna "Reservera en plats"-knappen längst ner. (platsen är nu reserverad i 15 minuter och ni kan i lugn och ro gå vidare och genomföra betalningen.
- Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Anmälan nya elever

OBS! Du blir inte automatiskt anmäld till en grupp genom att skapa ett konto / logga in. När du loggat in måste du välja en grupp och sedan boka plats i denna.

Här nedan kan du se vilka grupper det finns lediga platser i och boka plats. Står det "Ej bokningsbar" betyder det att denna grupp ännu ej är öppen för anmälan för nya elever.

- Om det finns ledig plats i önskad grupp, klicka på  "Gå vidare" längst ner på denna sida.

- Fyll i din e-post i första steget och därefter deltagarens personnummer och övriga kontaktuppgifter. Du har nu skapat ett konto.

- Det mailas nu en engångskod till din e-postadress.

- Skriv in engångskoden.

- Därefter får du välja vilken medlem du vill boka plats för.

- Klicka på den grupp du vill delta i.
- Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning. Får du inget mail betyder det att det inte har bokats någon plats. Gör då ett nytt försök!

Har ni frågor kontakta oss via mail till: info@malmocirkusskola.nu